Concepten
Door goed te luisteren naar de behoeften van de markt, de ontwikkelingen in de markt te volgen en in te spelen op trends, bouwt Bolscher steeds verder aan zijn vakkennis. Onze producten worden ontwikkeld in het kader van een aantal specifieke concepten waardoor altijd de juiste focus kan worden gewaarborgd.
Twentfish
Bolscher ziet het als zijn taak de klanten te bedienen met een zo breed mogelijk assortiment. Enkele jaren geleden hebben wij daarom onze productlijn uitgebreid met vis, in alle soorten en maten, zowel vers als diepvries.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Bij maatschappelijk verantwoord ondernemen gaat het om het vinden van een balans tussen drie begrippen: people, planet en profit.
TwentMeat
Door de investeringen van de laatste jaren is het produceren van grote hoeveelheden vlees mogelijk geworden. Onze kwaliteit, van oudsher bekend in Twente en omstreken, bereikt nu onder de naam Twentmeat al heel Europa.
BonVite
Sinds de opkomst van de zogenaamde combisteamers is de vraag naar producten die alleen nog maar geregenereerd hoeven te worden sterk gestegen. Om aan deze vraag te voldoen heeft Bolscher een speciale productlijn opgezet: BonVite©.
Harry's Farm
Harry’s Farm biedt kwaliteitsrundvlees van Black Angus runderen, geproduceerd in het Enters Reggedal. Prachtig vlees, met optimale marmering en een heerlijke smaak. Het verhaal achter Harry’s Farm maakt deze smaakbeleving nog unieker. Hun hele leven onderhouden deze markante grazers namelijk het prachtige natuurgebied Enters Reggedal. Dankzij Harry’s Farm worden ze met respect voor de natuur grootgebracht en door natuurlijk verloop geschikt gemaakt voor vleesproductie op kleine schaal.
Soft&Tender
Om te kunnen voldoen aan de groeiende vraag naar convenience producten hebben wij onze conceptlijn Soft&Tender gelanceerd. Soft&Tender, het begrip zegt het al, betekend dat de producten op een dusdanige manier worden geprepareerd dat deze langer mals en sappig blijven.
Bolscher Dry Aged Meat
Aan de lucht gerijpt rundvlees wint gestaag aan populariteit. Steeds meer gasten zijn op zoek naar authentieke smaken. Bolscher heeft na lang onderzoek het dry-aged concept dat in de Verenigde Staten al enkele jaren gebezigd werd in Nederland geperfectioneerd.
Van Goethem
Gegaarde producten van superieure kwaliteit krijgen steeds meer aandacht van de consument. Men wil het gemak van convenience food, maar men wil niet inboeten aan kwaliteit. In 2010 hebben wij de volledige productlijn van het beroemde bedrijf Van Goethem overgenomen: een ambachtelijke onderneming van grote faam. Wij vonden dat dit merk niet mocht verdwijnen.